امروز : سه شنبه 1 آبان 1403 بروزرسانی:1403/07/26

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

9:06 AM 1403/07/08 تعداد بازدید: 31

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، در راستاي پايش كيفيت ميگو و بررسي وضعيت صنايع شيلاتي استان، مهندس قرباني، مهندس مصدق و دكتر خواجوي ، رئيس ، معاون و كارشناس دفتر بهبود كيفيت سازمان شيلات ايران و دكتر نوده شريفي رئيس گروه بهبود كيفيت شيلات از واحدهاي فرآوري و بسته‌بندي ميگو در شهرستان گميشان و بندر تركمن بازديد كردند.
مهندس قرباني، رئيس دفتر بهبود كيفيت و فرآوري آبزيان سازمان شيلات ايران، در اين بازديد ضمن تاكيد بر اهميت فرآوري استاندارد و توليد ميگوي سالم، بر لزوم رعايت استانداردهاي كنترل كيفيت در تمامي مراحل توليد و برداشت ميگو تاكيد كرد و همچنين به ضرورت توسعه استانداردهاي بسته‌بندي براي افزايش كيفيت و ماندگاري محصول اشاره نمود.
رئيس گروه بهبود كيفيت و فرآوري آبزيان شيلات گلستان، نيز در اين بازديد با اشاره به اهميت صادرات ميگو، بر لزوم رعايت ضوابط و مقررات بهداشتي از قبيل، ضدعفوني، بسته‌بندي و انجماد ميگو تاكيد كرد.
وي با تاكيد بر اهميت كيفيت ميگوي توليدي، ادامه داد: "رعايت استانداردهاي كنترل كيفيت در تمام مراحل توليد، از برداشت تا فرآوري و بسته‌بندي، نقش مهمي در موفقيت صادرات ميگو و افزايش ارزآوري براي كشور دارد.
در اين بازديد، كارشناسان ضمن بررسي وضعيت موجود، مشكلات و چالش‌هاي پيش روي واحدهاي توليدي را مورد بررسي قرار داده و راهكارهايي براي بهبود كيفيت محصولات و افزايش صادرات ارائه نمودند.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)