امروز : سه شنبه 1 آبان 1403 بروزرسانی:1403/07/26

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

8:32 AM 1403/07/05 تعداد بازدید: 40

به گزارش روابط عمومي شيلات استان گلستان، دكتر نصيري معاون آبزي پروري شيلات استان به همراه مهندس مومن جانشين معاونت آبزي پروري، مهندس بادلي رئيس اداره حراست شيلات استان و مهندس لياقي رئيس اداره شيلات شهرستان‌هاي كردكوي و بندرگز از واحدهاي آبزي پروري منطقه رادكان كردكوي بازديد كرد.
در اين بازديد كه با هدف بررسي وضعيت و مشكلات پرورش دهندگان و همچنين ارائه راهكارهاي بهبود توليد انجام شد، معاون آبزي پروري شيلات استان ضمن اشاره به تنوع آبزي پروري در استان گلستان، بر اهميت استفاده از فناوري هاي نوين و ارتقاء سطح توليد تاكيد كرد و افزود: استان گلستان  يكي از متنوع ترين استانها به لحاظ شرايط اقليمي و منابع آبي مي باشد و بر اين اساس ما شاهد تنوع آبزي پروري از پرورش ماهيان گرمابي، سردابي، خاوياري و اولين و تنها مجتمع پرورش ميگو در شمال كشور (مجتمع گميشان) در استان هستيم.
دكتر نصيري، حمايت از اصلاح و بروز رساني ساختار مزارع را از اولويت‌هاي شيلات استان دانست و بر لزوم افزايش بهره‌وري در توليد آبزيان تاكيد كرد.
گفتني است، آبزي پروري يكي از ظرفيت‌هاي مهم استان گلستان بوده و توسعه آن مي‌تواند نقش مهمي در اشتغال‌زايي و تامين امنيت غذايي استان ايفا كند.


فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)