امروز : سه شنبه 1 آبان 1403 بروزرسانی:1403/07/26

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

8:25 AM 1403/06/21 تعداد بازدید: 54

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، مراسم آغاز برداشت ميگوي پرورشي گميشان با حضور دكتر زنگانه استاندار گلستان، دكتر جباري مديركل شيلات استان، مهندس سنگدويني نماينده مردم شهرستان گرگان و آق قلا، دكتر ايري نماينده مردم غرب استان و جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني در مجتمع پرورش ميگوي گميشان برگزار شد.
استاندار گلستان در اين مراسم ضمن عرض خسته نباشيد به تمامي فعالان اين حوزه، بر اهميت توسعه صنعت آبزي‌پروري در استان تأكيد كرد و افزود: با توجه به ظرفيت‌هاي بالاي استان گلستان در زمينه پرورش ميگو، اميدواريم بتوانيم از اين صنعت كه باعث رونق استان شده است بيش از پيش حمايت كنيم.
وي در ادامه گفت: با پيگيري هاي صورت گرفته مقرر شده است تا دهه مبارك فجر آسفالت 3 كيلومتر از جاده دسترسي به مزارع انجام شود.
مديركل شيلات استان ضمن ابراز خرسندي از آغاز فصل برداشت ميگو در مزارع پرورش ميگوي گميشان اذعان كرد: پيش‌بيني ميشود كه امسال حدود 4000 تن ميگوي پرورشي از مزارع گميشان برداشت شود كه نشان از موفقيت چشمگير پرورش دهندگان و تلاش‌هاي صورت گرفته در اين حوزه دارد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود، ضمن تشكر از زحمات تمامي دست‌اندركاران اين صنعت، بر اهميت حفظ كيفيت و استانداردهاي توليد ميگوي پرورشي تأكيد كرد و ابراز اميدواري كرد كه اين محصول با كيفيت بالا به بازارهاي داخلي و خارجي عرضه شود.
گفتني است، مجتمع پرورش ميگوي گميشان با وسعتي بالغ بر چهار هزار هكتار، يكي از بزرگترين مجتمع‌هاي پرورش ميگوي شمال كشور محسوب مي‌شود و نقش مهمي در اقتصاد استان گلستان ايفا مي‌كند.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)