امروز : یکشنبه 18 شهریور 1403 بروزرسانی:1403/06/17

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

1:55 PM 1403/03/30 تعداد بازدید: 74

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، اولين سلسله نشست هاي تخصصي دريا محور با رويكرد شيلاتي با حضور دكتر جباري مديركل شيلات استان، معاونين و كارشناسان شيلات گلستان و جمعي از دانشگاهيان و علاقمندان در دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان برگزار شد.
در اين نشست كه با حضور ميهماناني از استانداري، سازمان شيلات ايران، موسسه تحقيقات علوم شيلاتي كشور، مركز تحقيقات آب هاي داخلي شيلات استان، اساتيد و اعضاي هيئت علمي دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان و جمعي از كارشناسان و دانشجويان برگزار شد، دكتر جباري مدير كل شيلات گلستان ضمن قدرداني از مجموعه دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان در برگزاري اين نشست ها، به معرفي ظرفيت هاي شيلاتي استان بويژه ظرفيت هاي دريا محور پرداخت.
وي با بيان نظرات و پيشنهادات خود در خصوص استفاده از ظرفيت هاي كارشناسي و علمي - پژوهشي دانشگاه و مراكز تحقيقاتي شيلات، اظهار اميدواري كرد : با هم افزايي، همفكري و استفاده حداكثري از ظرفيت هاي علمي و پژوهشي استان، بتوان به فعال سازي ظرفيت ها و توسعه پايدار آبزي پروري دريامحور كمك كرد.
گفتني است در اين نشست آقايان مهندس معدني، دكتر نادري، مهندس جدي و دكتر درخشان از سازمان شيلات ايران و همچنين دكتر روحاني شريف و دكتر حافظيه از موسسه تحقيقات علوم شيلاتي كشور نيز حضور داشتند.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)