امروز : جمعه 14 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/09

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

10:12 AM 1403/01/28 تعداد بازدید: 49

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، با تلاش دفتر نمايندگي ولي فقيه و با اقدامي نيكوكارانه و كمك مالي كاركنان اداره كل شيلات گلستان و ستاد ديه استان، يك زنداني سرپرست خانوار جرايم غير عمد آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.
در جلسه‌اي با حضور مديركل زندان‌هاي استان، ستاد ديه و نماينده ولي فقيه اداره كل شيلات گلستان ضمن بررسي پرونده‌هاي زندانيان جرايم غير عمد، شرايط آزادي يكي از اين زندانيان كه سرپرست خانوار نيز بود، مورد بررسي قرار گرفت و با توجه به شرايط خاص اين زنداني و وضعيت معيشتي نامناسب خانواده‌اش، كاركنان اداره كل شيلات گلستان با احساس همدلي و نوع‌دوستي، اقدام به جمع‌آوري كمك‌هاي مالي براي آزادي وي نمودند. در نهايت با مشاركت ستاد ديه استان، مبلغ لازم براي پرداخت ديه اين زنداني فراهم و زمينه آزادي وي از زندان فراهم شد.
آزادي اين زنداني سرپرست خانوار، لبخند شادي را بر لبان اعضاي خانواده‌اش و همچنين كاركنان اداره كل شيلات گلستان و ستاد ديه استان نشاند و بار ديگر جلوه‌اي از ايثار و همدلي را در جامعه به نمايش گذاشت.
اين اقدام خداپسندانه، نشان‌دهنده تعهد و مسئوليت اجتماعي اداره كل شيلات گلستان در قبال اقشار آسيب‌پذير جامعه است و اميد است كه چنين اقداماتي الگويي براي ساير سازمان‌ها و نهادها باشد تا شاهد كاهش هر چه بيشتر زندانيان جرايم غير عمد در كشور باشيم.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)