امروز : پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/09

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

9:24 AM 1403/01/18 تعداد بازدید: 82
 

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، به منظور جلوگيري از صيد غيرمجاز و حفاظت از ذخاير ارزشمند درياي خزر، گشت دريايي مشتركي توسط درياباني و يگان حفاظت از منابع شيلات گلستان برگزار شد و در اين گشت، ماموران موفق به كشف و جمع آوري ۸۰۰ رشته دام استخواني، ۷۰۰ رشته دام غضروفي، ۱۰۰ رشته دام فلسدار و ۲۵ شاخه لنگر از دريا شدند.
فرمانده يگان حفاظت از منابع شيلات استان گلستان در اين باره گفت: علاوه بر جمع آوري دام، يك قطعه ماهي غضروفي كه در دام‌هاي غيرمجاز گرفتار شده بود، توسط ماموران نجات يافته و به دريا رهاسازي شد.
سرهنگ تمسكني اضافه كرد: اين اقدام در راستاي حفاظت از منابع آبزيان و جلوگيري از انقراض گونه‌هاي ارزشمند درياي خزر انجام شده است.
وي افزود: درياي خزر به دليل دارا بودن گونه‌هاي مختلف ماهيان، از جمله ماهيان خاوياري، از اهميت بالايي برخوردار است و صيد غيرمجاز اين ماهيان مي‌تواند به نابودي ذخاير آنها و آسيب به اكوسيستم درياي خزر منجر شود.
تمسكني در پايان گفت: ماموران درياباني و يگان حفاظت از منابع شيلات گلستان به طور مستمر در حال گشت زني در دريا هستند و با متخلفان به شدت برخورد مي‌كنند.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)