امروز : سه شنبه 1 آبان 1403 بروزرسانی:1403/07/26

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

12:45 PM 1402/08/18 تعداد بازدید: 159

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات، استاندار گلستان در جلسه شوراي عالي راهبردي توسعه شيلات گلستان از گزارش ارائه شده توسط مدير كل شيلات و فعاليت هاي اين اداره كل قدرداني كرد.
دكتر علي محمد زنگانه در اين جلسه با اشاره به موفقيت‌هاي صنعت شيلات استان در سال جاري، گفت: گزارش ارائه شده توسط مدير كل شيلات نشان‌دهنده تلاش و همت بي‌وقفه اين مجموعه در راستاي توسعه اين صنعت مهم در استان است.
وي با بيان اينكه گلستان ظرفيت‌هاي بي‌نظيري در حوزه شيلات دارد، افزود: بايد با برنامه‌ريزي و سرمايه‌گذاري مناسب، اين ظرفيت‌ها را به بالفعل تبديل كنيم.
استاندار گلستان همچنين بر ضرورت توسعه صادرات آبزيان از استان تاكيد كرد و گفت: بايد با شناسايي بازارهاي هدف، صادرات آبزيان را به عنوان يكي از محورهاي اصلي توسعه اقتصادي استان دنبال كنيم.
در اين جلسه، دكتر اسماعيل جباري، مدير كل شيلات گلستان، گزارشي از عملكرد اين اداره كل در سال جاري ارائه كرد.
وي در اين گزارش به موفقيت‌هاي صنعت شيلات استان در زمينه‌هاي توليد، صادرات، اشتغال‌زايي و كاهش بيماري‌هاي آبزيان اشاره كرد.
دكتر اسماعيل جباري همچنين بر ضرورت حمايت از صنعت شيلات از سوي دولت و نهادهاي مرتبط تاكيد كرد.
گفتني است نخستين جلسه شوراي عالي راهبردي شيلات استان به رياست استاندار گلستان و با حضور جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي و ديگر اعضاي اين شورا با هدف رشد و توسعه فعاليت هاي شيلاتي استان در محل سالن جلسات شهيد قاسم سليماني اداره كل شيلات گلستان برگزار شد.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)