امروز : جمعه 31 فروردین 1403 بروزرسانی:1403/01/30

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

1:37 PM 1402/03/11 تعداد بازدید: 119



مدير كل شيلات گلستان گفت: با توجه به افزايش مزارع پرورش ميگوي گميشان و رشد توليد سالانه اين محصول در استان، نياز به بچه ميگو در اين مجتمع هر سال افزايش مي يابد. به همين منظور در حال حاضر راه اندازي مركز تكثير بچه ميگو در داخل استان يك نياز و ضرورت مي باشد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، دكتر اسماعيل جباري در جلسه بررسي شرايط و نحوه سرمايه گذاري در زمينه راه اندازي مركز تكثير بچه ميگو و خوراك آبزيان، با حضور، مدير كل امور اقتصاد و دارايي استان، مدير كل دفتر هماهنگي دفتر امور سرمايه گذاري، و اشتغال استانداري گلستان، مدير كل دامپزشكي استان، رئيس مركز تحقيقات آبهاي داخلي ـ گرگان، سرمايه گذار بخشي خصوصي و ... برگزار شد تصريح كرد: در حال حاضر نياز بچه ميگوي مجتمع گميشان در خارج از استان تامين مي شوند كه اين امر علاوه بر افزايش هزينه، ريسك ورود بيماري به مجتمع را نيز افزايش مي دهد.
وي افزود: درصدد هستيم با جذب سرمايه گذار مركز تكثير بچه ميگو را در داخل استان راه اندازي كنيم . چرا كه اين امر علاوه بر رسيدن به خودكفايي بيشتر در زمينه توليد ميگو، اشتغال زايي و توسعه اقتصادي را نيز براي استان به همراه خواهد داشت.
مدير كل شيلات گلستان در پايان گفت: اميدواريم با همفكري و همكاري ساير دستگاههاي ذيربط، بتوانيم به زودي شاهد راه اندازي مركز تكثير بچه ميگو با كمك شركت هاي دانش بنيان، در استان باشيم.
لازم به ذكر است در اين جلسه در خصوص روش سرمايه گذاري و نحوه تعامل استان با اين موضوع بحث و گفتگو شد و  مدير كل اقتصاد و دارايي اعلام داشت سرمايه گذار درخواست خود را در قالب فرم فيپا تكميل و به مركز خدمات سرمايه گذاري ارسال نمايد تا پس از آن اقدامات لازم در اين زمينه به عمل آيد.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)