امروز : شنبه 8 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

10:24 AM 1401/05/15 تعداد بازدید: 143


در آستانه تاسوعا و عاشوراي حسيني و سالروز شهادت سيد و سالار شهيدان اباعبدالله الحسين (ع)، مراسم عزاداري با حضور عاشقان و سينه سوختگان خاندان امامت و ولايت در اداره كل شيلات گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان در اين مراسم كه با رعايت كامل پروتكل هاي بهداشتي و با حضور مدير كل و جمعي از كاركنان شيلات استان برگزار شد، مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در شيلات گلستان
با اشاره به رشادت هاي حضرت ابوالفضل العباس (ع) در واقعه كربلا گفت: حضرت عباس (ع) نمونه بارز يك
برادر و همراه  براي امام حسين (ع) در واقعه عاشورا بوده است كه همواره از رشادتهاي وي در كربلا به عنوان پشتوانه اي براي امام حسين (ع) و سپاهش روايت هاي زيادي شنيده ايم.
حجت الاسلام و المسلمين نيشابوري افزود: امام حسين (ع) در واقعه عاشورا به معناي واقعي شعائر اسلام را به منصه ظهور گذاشت و هر آنچه كه در دين اسلام آمده است در غالب شعار به گوش جهانيان رسانده است.
وي در پايان گفت: سخنان امام حسين (ع) از شروع حركت نهضت خود پر است از شعارهايي كه هر يك از آنها فلسفه اي از دلايل قيام آنحضرت را بيان مي كند كه از جمله مهمترين شعارهاي آنحضرت «هيهات من الذله » است كه تن به ذلت دادن را خداوند و رسول خدا و ائمه اطهار نمي پسندند. بر همين اساس ارائه امام نامه از طرف شمر براي حضرت ابوالفضل العباس نيز بي اثر مي گردد و اين شعار امام حسين (ع) محور شروع و تداوم انقلاب اسلامي در ايران مي باشد.
گفتني است طبق روال همه ساله، مراسمات عزاداري و مرثيه خواني همراه با قرائت زيارت پرفيض عاشورا همه روزه، همزمان با آغاز ماه محرم الحرام تا سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسين (ع) در اداره كل شيلات گلستان و به همت پايگاه بسيج حضرت نوح (ع) و مشاركت كاركنان اين اداره كل، برگزار شده است.



فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)