امروز : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/03

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

12:05 PM 1401/11/05 تعداد بازدید: 142
 


معاون صيد و بنادر ماهيگيري شيلات گلستان گفت: از ابتداي فصل صيد تا پايان دي ماه ، صيادان گلستاني  ۱۰۴ تن و ۲۵۷ كيلوگرم انواع ماهي استخواني از آبهاي استان صيد كردند.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان دكتر محسن يحيايي با اعلام اين خبر بيان داشت: از اين مقدار صيد ۹۸ هزار و ۱۱۱ كيلوگرم ماهي كفال و مابقي مربوط به ساير گونه‌ها از جمله كپور، سفيد و كلمه بوده است.
وي افزود: طي اين مدت صيادان گلستاني ۶۶۹ پره كشي كردند كه ميانگين صيد در هر پره كشي ۱۵۶ كيلوگرم بوده است.
وي خاطر نشان كرد: امسال ۸۱۳ صياد گلستاني در قالب ۱۸ شركت تعاوني به روش صيد پره در سه منطقه گميشان، بندرتركمن و ميانكاله اقدام به صيد ماهيان استخواني كردند.
معاون صيد و بنادر ماهيگيري شيلات گلستان در پايان  با اشاره به مقرراتي كه صيادان استان در فصل صيد بايد رعايت كنند، اذعان داشت:رعايت اندازه استاندارد تور پره برابر استاندارد اعلامي از سوي معاونت صيد و بنادر ماهيگيري سازمان شيلات ايران، عدم همكاري با صيادان غير مجاز، رعايت استاندارهاي صيد و صيادي و رهاسازي ماهيان ممنوع الصيد و غير استاندارد، از جمله مسائلي است كه صيادان استان بايد در زمان صيد مدنظر قرار دهند.
لازم به ذكر است فصل صيد ماهيان استخواني در سواحل استان از نيمه مهرماه آغاز شده است و تا نيمه فروردين سال آينده ادامه دارد


فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)