امروز : پنج شنبه 30 فروردین 1403 بروزرسانی:1403/01/30

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

2:04 PM 1401/05/15 تعداد بازدید: 149


مديركل شيلات گلستان فرا رسيدن ايام عزاداري سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام و روز تاسوعا و عاشوراي حسيني را به تمامي مردم شريف استان خصوصاً خانواده بزرگ شيلات گلستان تسليت گفت.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان متن پيام تسليت مهندس اسماعيل جباري به شرح زير است:
در تاريخ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و در فرهنگ عامه كشور، محرم و صفر از جايگاه والا و منحصر به فردي برخوردار بوده و هست.
تاكيدات بزرگان ديني، مذهبي و حكومتي و تأسي مردم شريف كشور به رشادت ها و از خود گذشتگي هاي مثال زدني شهداي دشت كربلا در ايام دفاع مقدس و تمام برهه‌هاي تاريخي بي شمار بوده است.
استان گلستان به عنوان نگارستان ايران توجه ويژه به مناسبت مذهبي ايام محرم داشته است و بي ترديد فرهنگ عاشورا عامل محركه اي بي نظير بوده است و توانسته گره گشاي بسياري از معضلات باشد.
اينجانب فرا رسيدن تاسوعا و عاشوراي حسيني و هنگامه عزاداري سرور و سالار شهيدان را به عموم گلستاني هاي عزادار خصوصاً خانواده بزرگ شيلات استان تسليت عرض مي نمايند و ضمن آرزوي قبول اين عزاداري ها به درگاه خداوند متعال، اميدوارم بتوانيم پيروان شايسته‌اي براي فرهنگ غني و مترقي عاشورايي و حسيني باشيم و در مسير سربلندي و عزت ايران اسلامي و منويات مقام معظم رهبري امام خامنه اي (مدظله العالي)، بيش از پيش گام برداريم.

اسماعيل جباري
مدير كل شيلات گلستان

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)