امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

10:35 AM 1401/05/04 تعداد بازدید: 171
 



همزمان با هفته ملي مهارت و افتتاح «نمايشگاه فرصت هاي شغلي مهارت محور»كارگاه آموزش طبخ آبزيان ، با همكاري اداره كل شيلات و آموزش فني و حرفه اي استان گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، در اين دوره آموزش طبخ آبزيان يك روزه كه با هدف ارتقا سلامت با مصرف آبزيان، در محل پارك شهر شهرستان گرگان، با رعايت پروتكل هاي بهداشتي برگزار شد، علاقمندان با روش پخت 5 نوع غذا با استفاده از ماهي و ميگو آشنا شدند.
سرپرست اداره كل شيلات استان در حاشيه اين كارگاه آموزشي و در مصاحبه با صدا و سيماي مركز گلستان گفت: هدف از برگزاري اين كارگاه آموزشي آشنايي شهروندان با خواص و فوايد آبزيان و تنوع پخت انواع ماهي و ميگو به عنوان غذاي سلامتي بوده است.
مهندس جباري افزود: شيلات گلستان تلاش دارد با برنامه هاي ترويجي از جمله برگزاري دوره هاي آموزش طبخ آبزيان، سرانه مصرف ماهي و ميگو را افزايش و جايگاه مصرف آبزيان به عنوان يكي از سالم ترين پروتئين ها را در سفره خانواده هاي ايراني ارتقا دهد.

لازم به ذكر است در اين دوره آموزشي كه با استقبال علاقمندان برگزار شد، طرز تهيه سالاد ميگو، قليه ماهي، ماهي شكم پر، ميگو پفكي و خوراك ميگو، توسط مربي مجرب آشپزي استان به مخاطبين آموزش داده شد.
گفتني است همواره يكي از رسالت هاي اداره كل شيلات گلستان ترويج فرهنگ مصرف آبزيان و افزايش سرانه مصرف ماهي و ميگو به عنوان غذاي سلامتي در جامعه بوده است كه برگزاري دوره هاي  آموزش طبخ آبزيان به صورت رايگان در سطح استان از جمله برنامه هاي شيلات در اين زمينه مي باشد.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)