امروز : جمعه 31 فروردین 1403 بروزرسانی:1403/01/30

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

11:05 AM 1401/04/29 تعداد بازدید: 124


سرپرست اداره كل شيلات گلستان در ويژه برنامه ششمين كاروان ترويجي ارتقا بهره وري كشاورزي در
عرصه هاي آبزيان، شبكه ملي بركت حضور يافت.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان در اين برنامه كه در استوديو كشاورز مستقر در معاونت ترويج جهاد كشاورزي استان ضبط شد، مهندس اسماعيل جباري به تشريح مسائل آبزي پروري استان پرداخت و گفت: در سال جاري 1500 هكتار از سطح مجتمع پرورش ميگو گميشان به زير كشت ميگو رفته است و پيش بيني
مي گردد 4000 تن محصول ميگو در استان توليد گردد.
وي افزود: همچنين امسال با زير كشت رفتن 1500 هكتار براي 750 نفر به صورت مستقيم و 1500 نفر به صورت غير مستقيم اشتغال زايي شده است.
سرپرست اداره كل شيلات گلستان در پايان با اشاره به ارزآوري قابل توجه محصول ميگو استان تصريح كرد: پيش بيني مي گردد با توليد 4000 تن ميگو، در سال جاري 15 ميليون دلار ارزآوري براي استان صورت گيرد.
شـبكه بركت به مجموعه برنامه تلويزيوني اطلاق مي شود كه در فواصل زماني منظم و متوالي توليد و از استوديو كشاورز پخش مي شود. اين برنامه ها به دو شكل زنده و توليدي به روي آنتن مي رود.
گفتني است استوديو برنامه هاي تلويزيوني كشاورز به منظور انعكاس جامع فعاليت¬ ها و اقدامات بخش كشاورزي و بـه منظـور ارتقاء دانـش و آگاهي تمامي مخاطبان و ذي نفعان بخش كشـاورزي،در معاونت آموزش و ترويج وزارت جهاد كشاورزي راه اندازي شد.
ايجاد ارتباط با تمامي مخاطبان از سطح ستاد تا مراكز جهاد كشاورزي دهستان ها، گروه كشاورزان و بهره برداران بخش كشاورزي و منابع طبيعي استان هاي كشور در چارچوب نظام اطلاع رساني بومي از جمله اهداف اين برنامه است.


فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)