امروز : سه شنبه 28 فروردین 1403 بروزرسانی:1403/01/28

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

10:11 AM 1401/04/28 تعداد بازدید: 156
 


  همايش يكروزه هم انديشي پرورش دهندگان ماهيان خاوياري باهدف بررسي مشكلات و موانع توليد پرورش ماهي خاوياري در استان  در شهرستان  كردكوي برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، مهندس جباري سرپرست اداره كل شيلات گلستان در اين همايش ضمن قدرداني از تلاش همه پرورش دهندگان ماهيان خاوياري اظهار اميدواري كرد باهمكاري و همدلي همه دست اندركاران و استفاده از تجربيات پرورش دهندگان در اين زمينه و نيز ارائه آموزشهاي لازم از سوي بخش ترويج اداره كل شيلات استان كه همواره برگزار مي گردد بارديگر رونق توليد پرورش ماهيان خاوياري خصوصا گونه بومي و خاويار را شاهد باشيم و بتوانيم بار ديگر عنوان صادركننده خاويار توليد شده در استان و گوشت ماهيان خاوياري را از آن خود كنيم.
در ادامه مهندس سقلي معاونت آبزي پروري شيلات استان نيز به بيان گزارشي از آخرين وضعيت پرورش ماهيان خاوياري در استان پرداخت و پرسشهاي پرورش دهندگان در اين زمينه پاسخ داد.
همچنين در بخش ديگري از همايش مهندس رياحي رئيس اداره شيلات شهرستان بندر گز و كردكوي هم ضمن بيان موضوعات و مشكلات پرورش دهندگان شهرستان، بر لزوم ايجاد تشكل ها و اتحاديه ها در راستاي پيگيري حقوق و رفع مشكلات و موانع اين بخش از طريق هم انديشي و انتقال تجارب پرورش ماهيان خاوياري تاكيد كرد.
گفتني است در اين همايش پرورش دهندگان ماهيان خاوياري موضوعات مختلف را با مديركل شيلات مطرح نمودند.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)