امروز : پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

1:39 PM 1401/04/05 تعداد بازدید: 133

سرپرست اداره كل شيلات گلستان :
مركز بازسازي و حفاظت از ذخاير ژنتيكي ماهيان خاوياري شهيد مرجاني نقش مهمي در توسعه شهرستان آق قلا دارد
سرپرست اداره كل شيلات گلستان درديدار با فرماندار شهرستان آق قلا، با اشاره به وجود مركز بازسازي و حفاظت از ذخاير ژنتيكي ماهيان خاوياري شهيد مرجاني در اين شهرستان گفت: اين مركز كه يكي از مهم ترين مراكز تكثير كشور در زمينه ماهيان خاوياري است به عنوان يك مركز اقتصادي مي تواند نقش مهمي در توسعه اين شهرستان داشته باشد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان ، مهندس اسماعيل جباري تصريح كرد: به زودي با اعتبارات پيش بيني شده مركز شهيد مرجاني به صورت كامل تجهيز مي شود تا بار ديگر شاهد رونق دوباره اين مركز در كشور باشيم.
وي با تاكيد بر رونق آبزي پروري در شهرستان آق قلا گفت: يكي از مهم ترين مشكلات موجود در آبزي پروري شهرستان آق قلا كمبود آب است كه با توجه به خشكسالي و كم آبي هاي موجود، آبگيري استخرهاي پرورش ماهي در اين شهرستان با مشكل مواجه مي شود.
مهندس جباري در پايان گفت: شيلات استان با تمام متقاضياني كه درخواست احداث و راه اندازي طرح هاي آبزي پروري داشته باشند همكاري لازم را در حيطه وظايف خود به عمل مي آورد.
همچنين در اين ديدار فرماندار شهرستان آق قلا بر رونق آبزي پروري در اين شهرستان تاكيد كرد و خواستار راه اندازي مزارع پرورش ماهيان خاوياري در اين شهرستان شد.
هاشمي گفت: در شهرستان آق قلا به دليل محدوديت هاي آبي، مزارع پرورش ماهيان خاوياري احداث نشده است. با شناسايي ظرفيت ها و استفاده از آب هاي موجود پيگير احداث مزرعه پرورش ماهي خاوياري در اين شهرستان هستيم.


فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)