امروز : پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

2:08 PM 1401/04/04 تعداد بازدید: 183


طي حكمي از سوي سرپرست اداره كل شيلات گلستان، سرپرست مركز بازسازي و حفاظت از ذخاير ژنتيكي ماهيان خاوياري شهيد مرجاني، منصوب شد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، مهندس اسماعيل جباري در مراسم توديع دكتر عليرضا ابراهيمي و معرفي مهندس سيد علي طاهري گفت: انتظار است با همكاري مجموعه همكاران و كارشناسان شهيد مرجاني با مديريت جديد، به زودي شاهد رشد دوچندان اين مركز باشيم.
وي افزود: با اعتباراتي كه پيش بيني شده است به زودي اين مركز تجهيز خواهد شد و براي سال آينده رشد بهتري را هم در مولدين دريايي و هم پرورشي شاهد خواهيم بود.
وي بيان داشت: انتظار داريم امسال تكثير فيلماهي پرورشي را در اين مركز شاهد باشيم و هر كاستي كه در اين بخش از جمله تغذيه، بچه ماهي و ... وجود داشته باشد، مرتفع مي كنيم.
مهندس جباري در پايان گفت: قطعا فعاليت در مجموعه شهيد مرجاني تلاش شبانه روزي را مي طلبد و مديريت جديد بايد با همفكري و همكاري با همه كارشناسان اين بخش در راستاي ارتقا توليد ماهيان خاوياري استان تلاش نمايد.
گفتني است سرپرست اداره كل شيلات گلستان در پايان با اهداي حكمي سيد علي طاهري را با حفظ پست سازماني به عنوان سرپرست مركز بازسازي و حفاظت از ذخاير ژنتيكي ماهيان خاوياري شهيد مرجاني معرفي كرد و از تلاش هاي چند ساله دكتر عليرضا ابراهيمي تقدير نمود.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)