امروز : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

12:00 PM 1401/03/25 تعداد بازدید: 157
 

سرپرست اداره كل شيلات گلستان در نشست صميمي با كاركنان:
با همدلي و همفكري به سوي اهداف مشترك گام بر مي داريم

سرپرست اداره كل شيلات گلستان در نشست صميمانه با كاركنان اين اداره كل گفت: همه ما در مجموعه شيلات استان همانند يك خانواده بزرگ اهداف مشتركي داريم كه يقينا با همدلي و همفكري مي توانيم به اين اهداف دست يابيم.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان مهندس اسماعيل جباري تصريح كرد: شيلات به عنوان يك دستگاه توليد كننده كه به طور مستقيم با امنيت غذايي جامعه در ارتباط  است، وظايف مهمي در توليد پروتئين با ارزش ماهي و ميگو، و آوردن اين غذاي سالم به سفره ي جامعه دارد كه همه ما بايد تلاش كنيم در اين زمينه وظايف خود را به نحو احسن انجام دهيم.
وي افزود: در اين برهه زماني كه كشور ما از نظر اقتصادي در شرايط حساسي قرار دارد اميدواريم بتوانيم ما خانواده بزرگ شيلات در كنار هم قدرتمند و بهتر از گذشته قدم برداريم.
وي با اشاره به برنامه توليدي مصوب شده از سوي وزير جهاد كشاورزي در افق برنامه 1404 بيان داشت: طبق برنامه 4 ساله، توليد آبزيان استان بايد به رقم دو برابر فعلي يعني بيش از 50000 تن برسد. يقينا دست يابي به اين توليد جز با همكاري تمامي بخش هاي شيلات ميسر نخواهد شد.
سرپرست اداره كل شيلات گلستان در خصوص استفاده از ظرفيت هاي دانشگاهي و متخصصين امر شيلات خاطر نشان كرد: خوشبختانه در استان گلستان دانشگاهاي علوم شيلاتي كه وجود دارد باعث شده ما علاوه بر استفاده از متخصصين مجموعه شيلات استان، با ظرفيت قابل توجهي از علم و دانش روز در ارتباط باشيم. به زودي كميته هاي تخصصي با استفاده از ظرفيت هاي علمي و متخصصين شيلات، در راستاي راه حل يابي براي مشكلات تخصصي راه اندازي خواهد شد.
مهندس جباري در پايان گفت: از مديران سابق و زحمتكش شيلات استان كمال قدرداني و تشكر را دارم و اميدوارم امروز ما هم با تلاش مضاعف ادامه دهنده راه آنها در مسير توسعه و رونق استان باشيم.
گفتني است در اين نشست صميمي، هر يك از كاركنان دغدغه هاي خود را با سرپست شيلات استان در ميان گذاشتند و مهندس جباري نيز پاسخ هاي لازم را ارائه نمود.


فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)