امروز : شنبه 1 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/01

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

1:51 PM 1400/10/11 تعداد بازدید: 214

رئيس اداره فني و عمراني شيلات گلستان گفت: اعضاي كميته نظارت فني استان با حضور در مجتمع پرورش ميگو گميشان از فعاليت هاي عمراني انجام شده در اين مجتمع بازديد به عمل آوردند.


رئيس اداره فني و عمراني شيلات گلستان گفت: اعضاي كميته نظارت فني استان با حضور در مجتمع پرورش ميگو گميشان از فعاليت هاي عمراني انجام شده در اين مجتمع بازديد به عمل آوردند.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان مهندس علي نصرتي با اعلام اين خبر بيان داشت: در اين بازديد در خصوص پروژه هاي عمراني انجام شده از جمله كانال ها، راه هاي دسترسي ، اعتبارات هزينه شده تاكنون و اعتبارات مورد نياز دو فاز 1 و 2 مجتمع بحث و گفتگو شد.
وي افزود: همچنين در اين جلسه مسائل مهم و نيازهاي اساسي مجتمع پرورش ميگو گميشان همچون برق سراسري، جاده ها، آب آشاميدني و سامانه آبگيري از دريا، مطرح شد كه هر يك از كارشناسان فني دستگاههاي اجرايي، در خصوص مسائل مرتبط به حوزه كاري خود راه حل هايي را پيشنهاد نمودند.
رئيس اداره فني و عمراني شيلات گلستان با اشاره به سرمايه گذاري هاي انجام شده در مجتمع پرورش ميگو گميشان خاطر نشان كرد: ميزان سرمايه گذاري بخش دولتي تاكنون 510 ميليارد ريال در فاز يك و 200 ميليارد ريال در فاز 2 بوده كه نياز به 15000 ميليارد ريال اعتبار ديگر جهت زيرساختهاي فاز 1 و 2 دارد.
مهندس نصرتي گفت: ميزان سرمايه گذاري بخش خصوصي تاكنون حدود 4350 ميليارد ريال بوده كه با تكميل و راه اندازي كل مزارع در دو فاز به 31350 ميليارد ريال در زيرساختهاي ثابت و بالغ بر 20000 ميليارد ريال سرمايه جاري ساليانه خواهد رسيد.
وي در پايان يادآور شد: مجتمع پرورش ميگو در دو فاز (فاز يك به مساحت 4 هزار هكتار و فاز 2 به مساحت 6 هزار هكتار) جمعا به مساحت 10 هزار هكتار در شمال گميشان منطقه محروم و مرزي در زمين هاي شور و لم يزرع طراحي شده كه در حال حاضر فاز يك آن با حدود 80 درصد پيشرفت فيزيكي احداث گرديده است كه اميدواريم با همكاري ساير دستگاهها مرتبط و كميته نظارت فني استان، به زودي شاهد پيشرفت هر چه بيشتر مجتمع باشيم.
گفتني است كميته نظارت فني استان را تيمي از كارشناسان فني دستگاههاي اجرايي استان تشكيل مي دهند كه برحسب وظيفه، پروژه هاي عمراني و فني فعال در استان را بازديد و بررسي مي نمايند.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)