امروز : جمعه 10 فروردین 1403 بروزرسانی:1403/01/08

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

2:35 PM 1400/03/26 تعداد بازدید: 173
normal 0 false false false en-us x-none ar-sa

مدير كل شيلات گلستان گفت: با توجه به كاهش نزولات آسماني و وقوع خشكسالي و كم آبي، تنها راه سازگاري با اقليم استفاده از آبهاي نامتعارف و شور است كه تنها استفاده مناسب از اين آبها، هدايت آنها به سمت طرح هاي آبزي پروري است.


normal 0 false false false en-us x-none ar-sa

مدير كل شيلات گلستان گفت: با توجه به كاهش نزولات آسماني و وقوع خشكسالي و كم آبي، تنها راه سازگاري با اقليم استفاده از آبهاي نامتعارف و شور است كه تنها استفاده مناسب از اين آبها، هدايت آنها به سمت طرح هاي آبزي پروري است.

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، مهندس سيد جواد قدس علوي در جلسه شوراي برنامه ريزي شيلات استان اظهار كرد: بخش اعظمي از آبهاي زيرزميني كه هيچ گونه استفاده اي در بخش هايي از جمله شرب، صنعت و كشاورزي ندارند، فرصت مناسبي است كه با استفاده از آنها طرح هايي همچون پرورش ماهيان خاوياري را راه اندازي كرد و از اين طريق نقش بسزايي در رشد اقتصادي و اشتغال كشور ايفا نمود.

وي افزود: مديران شيلات شهرستان ها تمام تلاش خود را در راستاي تصويب و تامين بودجه مورد نظر و مناسب، در كميته هاي برنامه ريزي شهرستان هاي خود به كار گيرند و در اين راستا ارائه گزارشات عملكرد به مسئولين شهرستاني از جمله فرماندار و نمايندگان مجلس تاثير بسزايي دارد.

وي خاطر نشان كرد: مديران پيگير تشكيل جلسات كميته برنامه ريزي شهرستان ها باشند تا بتوانند با حضور در اين جلسات از پيشنهادات خود دفاع نمايند و بودجه مدنظر خود را به تصويب برسانند.

مدير كل شيلات گلستان در ادامه با اشاره به انتخابات سرنوشت ساز پيش رو و با استفاده از بيانات مقام معظم رهبري در ديدار با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي گفت: مردم ما بايد مثل هميشه با هوشياري تمام و با حضور حداكثري خود توطئه هاي دشمن را خنثي نمايند.

مهندس قدس علوي با بيان اينكه مشاركت حداكثري و رفتن پاي صندوق هاي راي نماد قدرت و اقتدار مردم و ايران است، يادآور شد: ملت ايران عليرغم تمام فشارها هيچ گاه پشت نظام و مملكت خود را خالي نكرده اند و ما مسئولين نيز به عنوان خدمتگزاران اين مردم بايد آنطور كه شايسته است به نحو احسن، به وظايف و وعده هاي خود تا پايان مسئوليت عمل نماييم.

همچنين در اين جلسه معاون برنامه ريزي و توسعه منابع اداره كل شيلات گلستان گفت: شهرستان ها پروژه هاي پيشنهادي را از طريق فرمانداري ها و نشست كارشناسي با كارشناسان مربوطه پيگيري كنند و در جلسات كميته هاي برنامه ريزي شهرستانها دفاع و در صورت نياز به شركت نمايندگان اداره كل در جلسات مربوطه اعلام نمايند.

محمدرضا اشرفي افزود: نهايتا پس از تصويب طرح ها و پروژه ها و تحقق بودجه مورد نظر نسبت به اقدام لازم صورت مي گيرد.

معاون برنامه ريزي و توسعه منابع شيلات استان با توجه به نزديك شدن به پايان سال مالي 1399  گفت: شهرستانها و معاونتهاي تخصصي براي جذب اعتبارات تلاش نمايند و تا 31/4/ اعتبارات باقيمانده را تا 100 درصد جذب كنند.

رئيس اداره حراست شيلات استان نيز در اين جلسه با تاكيد بر منويات مقام معظم رهبري در خصوص حضور حداكثري مشاركت مردم، در انتخابات رياست جمهوري و شوراي اسلامي شهرها خاطرنشان كرد: حضور حداكثري و مشاركت مردم در انتخابات به عنوان يك فرضيه شرعي و ملي   بر همه ما واجب است.

حسن ميقاني افزود: يكي از دغدغه هاي مسئولين در حال حاضر و زمان باقيمانده از خدمت دولت فعلي، فراهم نمودن حضور حداكثري مردم در انتخابات و در عين حال ادامه فعاليت مسئولين به بهترين نحو تا آخرين روز كاري خود مي باشد.

وي گفت: كاركنان شيلات اعم از مدير كل، معاونين، روساي ستادي و شهرستاني و مراكز بازسازي، در اين مدت به بهترين نحو و قوي تر از روزهاي اول شروع كار دولت به خدمتگزاري خود ادامه مي دهند و در همين راستا مي توان به تلاش هاي شبانه روزي انجام گرفته در خصوص تامين لارو ميگو و لايروبي كانال در مجتمع پرورش ميگو گميشان، با حداقل فاصله زماني و اعتبارات اشاره كرد.

گفتني است جلسه شوراي برنامه ريزي شيلات استان با حضور مدير كل و ساير اعضاي اين شورا، برگزار شد كه در اين جلسه هر يك از مديران به ارائه گزارشي در خصوص فعاليت هاي خود پرداختند.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)